اخبار

 Threads API به مرحله بعدی آزمایش می رود

یک Threads API در راه است که کمک بزرگی برای مدیران رسانه های اجتماعی خواهد بود. همانطور که رشد Threads به شتاب گرفتن ادامه می دهد، گام کلیدی بعدی توسعه یک API خواهد بود که سپس انتشار مستقیم در Threads و همچنین زمان بندی، تجزیه و تحلیل شخص ثالث و موارد دیگر را امکان پذیر می کند.

در حالی که تیم تردز روی  Threads API کار می‌کند، آدام موسری، رئیس اینستاگرام اخیراً اشاره کرده است که برای شروع در حال ساخت یک API نوشتاری هستند.

API نوشتاری امکان انتشار شخص ثالث در Threads را فراهم می کند، که کمک بزرگی برای مدیران رسانه های اجتماعی خواهد بود که به دنبال مدیریت پلتفرم دیگری در حوزه وظایف خود هستند. اما هنوز تجزیه و تحلیل و سایر انواع گزینه های بینش را تسهیل نمی کند.  API نوشتاری تردز در حال حاضر در حال آزمایش مستقیم است، بنابراین به راه اندازی نزدیک است.

Threads سال بزرگی را پشت سر گذاشته است و در مدت زمان به 100 میلیون ثبت نام رسیده است، سپس ماه ها پس از راه اندازی به 100 میلیون کاربر فعال ماهانه رسیده است. بیشتر این موفقیت به دلیل اتصال آن به اینستاگرام و تقویت گسترده ای است که متا می تواند از طریق تبلیغ متقابل Threads به فیس بوک و IG ارائه دهد. بدون اتصال متا، مشخص نیست که Threads چنین موفقیتی داشته باشد.

تیم Threads قبلاً نشان داده است که به دنبال رویکردی متفاوت برای توسعه اپلیکیشن است و از مسیر معمول تقویت جذاب‌ترین پست‌ها بر اساس معیارهای خام اجتناب می‌کند و موضوعات پرطرفدار یا حتی هشتگ‌هایی را که ما می‌شناسیم اضافه نمی‌کند.

متا معتقد است که مسیر بهتری برای توسعه اپلیکیشن میلیارد کاربری بعدی دارد، اما جالب است که ببینیم آیا Threads می‌تواند حرکت خود را در سال 2024 و پس از آن حفظ کند یا خیر. اما در هر صورت، با 100 میلیون کاربر یا بیشتر، احتمالاً در حال حاضر برای مشاغل مورد توجه است و یک API کمک بزرگی در این زمینه خواهد بود.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

57 − 54 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن