بازاریابی

6 دلیل برای شروع یک برنامه بازاریابی وابسته برای کسب و کار شما

گزینه های زیادی برای کسب و کارهای کوچک برای بازاریابی محصولات و خدمات خود وجود دارد. چگونه می توانید تصمیم بگیرید که کدام یک سودآورتر هستند؟ اغلب، پاسخ این است که بسیاری از استراتژی های بازاریابی مختلف که به همراه یکدیگر استفاده می شوند، بهترین راه حل برای به حداکثر رساندن زمان و منابع و افزایش سود هستند. این استراتژی ها ممکن است شامل ایمیل، رسانه های اجتماعی، سئو، PPC یا بازاریابی وابسته و موارد دیگر باشد.

احتمالاً درباره این استراتژی‌ها و مزایای آنها شنیده‌اید، اما استراتژی دیگری وجود دارد که می‌تواند به شما در جلوگیری از هزینه‌های اولیه و کاهش ریسک در حین افزایش فروش کمک کند: بازاریابی وابسته. آیا تا به حال این را به عنوان بخشی از بازاریابی خود در نظر گرفته اید؟

بازاریابی وابسته چیست؟

وقتی یک شرکت یا فردی محصولات دیگران را تبلیغ می کند، در بازاریابی وابسته شرکت می کند. هدف بازاریابی وابسته کسب درآمد از طریق تبلیغ محصولات و خدمات شخص ثالث است.

اگر مشتری از طریق پیوند وابسته خرید کند، شرکت وابسته کمیسیون دریافت می کند. شرکت های وابسته شبیه به فروشندگان شرکتی هستند که پیشنهادات آنها را تبلیغ می کنند. مدل وابسته مبتنی بر تقسیم درآمد است. به عنوان یک کسب و کار کوچک، به دیگران انگیزه مالی می دهید تا برای شما تبلیغ کنند و بفروشند.

بازاریابی وابسته یک روش بازاریابی مبتنی بر عملکرد است که در بین مدل‌های تجاری SaaS، خدمات مبتنی بر اشتراک و بخش بررسی محصول بسیار موفق بوده است . برای طیف وسیعی از صنایع، این روشی بدون ریسک برای بهبود ترافیک، افزایش آگاهی از برند و ایجاد فروش بیشتر استژ

مزایای بازاریابی وابسته برای مشاغل کوچک چیست؟

کسب و کارهای کوچک اغلب منابع و بودجه محدودی دارند. گاهی اوقات آنها حتی یک تیم بازاریابی اختصاصی برای تبلیغ کسب و کار خود ندارند. بازاریابی وابسته راهی مقرون به صرفه و کارآمد برای هدایت ترافیک بیشتر به سمت کسب و کار شما و افزایش سود ارائه می دهد. با این حال، در حالی که داشتن یک شبکه بازاریابی وابسته عالی یک مزیت بزرگ برای کسب‌وکارهای کوچک است، شما همچنان باید انتخاب‌کننده باشید.

به جای اینکه همه را در برنامه خود بپذیرید، بهترین کار این است که یک فرآیند بررسی در محل داشته باشید. همانطور که یک استراتژی بازاریابی جستجوی تجارت الکترونیک بر دیده شدن نام تجاری شما تأثیر می گذارد ، شرکت های وابسته شما نیز بر تصویر و شهرت برند شما تأثیر می گذارندط

مانند استراتژی های موتورهای جستجو که در تجارت الکترونیک استفاده می شود، بازاریابی وابسته به افزایش در معرض دید محصول شما و افزایش فروش کمک می کند. در اینجا خلاصه ای از مزایای آن آورده شده است:

1. افزایش آگاهی از برند

هدف هر کسب و کار آنلاین این است که تا حد امکان توسط خریداران بالقوه به راحتی شناسایی شود. همانطور که شرکت‌های وابسته ترافیک بیشتری را به وب‌سایت شما هدایت می‌کنند ، آگاهی از برند شما و دسترسی آن را افزایش می‌دهند. از آنجایی که شرکت‌های وابسته سهمی از درآمد شما را به دست می‌آورند، آنها به موفقیت شما علاقه دارند، حامیان وفادار برند هستند و به ایجاد اعتماد با مشتریان بالقوه کمک می‌کنند.

2. اثبات اجتماعی را تقویت کنید

امروزه مصرف کنندگان بیشتر از قبل آگاه هستند و انتظارات بیشتری دارند. آنها به شدت بر اثبات اجتماعی شهرت یک برند متکی هستند. طبق تحقیقات، تقریباً 95٪ از مصرف کنندگان قبل از تصمیم به خرید، نظرات آنلاین را مطالعه می کنند.هنگامی که یک شرکت با مخاطبان درگیر که به آنها اعتماد دارند، رابطه برقرار می کند، بررسی های محصول یا خدمات وابسته به آن ها شواهد اجتماعی معتبری را برای خریداران احتمالی ارائه می دهد.

3. به مخاطبان هدفمندتری دسترسی پیدا کنید

کسب و کارهای کوچک می توانند از مخاطبان شرکت های وابسته خود بهره ببرند و در نتیجه دامنه برند خود را گسترش دهند. هدف گذاری و شناسایی این مخاطبان جدید ممکن است با استفاده از روش های بازاریابی و تبلیغات دیگر آسان نباشد . با انتخاب وابستگانی که با نام تجاری شما طنین انداز می شوند، اطمینان حاصل می کنید که ترافیک دریافتی از طریق پیوند وابسته برای کسانی که محصولات یا خدمات شما را مفید می دانند، هدف قرار می گیرد.

4. بهبود نرخ تبدیل با بازاریابی وابسته

توانایی ردیابی عملکرد کسب و کار شما را قادر می سازد تا در آینده پیشرفت های عملیاتی داشته باشید. با جمع‌آوری داده‌ها از ردیابی بازاریابی وابسته، شرکت‌ها می‌توانند بینش اساسی در مورد اینکه مشتریانشان از کجا آمده‌اند و چرا خرید می‌کنند، به دست آورند.

مطالعه و تجزیه و تحلیل مجموعه‌ای غنی از داده‌ها به شرکت‌ها کمک می‌کند تا با ایجاد تغییراتی در وب‌سایت خود، ارائه خلاقیت‌های بصری جذاب‌تر و شناسایی اینکه کدام شرکت‌های وابسته بیشترین درآمد را دارند، تبدیل‌ها را بهبود بخشند.

5. پس انداز کنید

در مقایسه با هزینه های تبلیغات یا سایر ابتکارات بازاریابی، بازاریابی وابسته به مراتب مقرون به صرفه تر است. از آنجایی که مبتنی بر عملکرد است، شرکت‌های وابسته تنها زمانی پرداخت می‌شوند که فروش ایجاد کنند. کسب‌وکارها ساختار کمیسیون را از قبل تنظیم می‌کنند و از هدر دادن پول در کمپین‌های تبلیغاتی بی‌اثر جلوگیری می‌کنند.

6. بازده سرمایه گذاری (ROI) بالاتری به دست آورید

برای اکثر کمپین های بازاریابی و تبلیغاتی، تعیین ROI می تواند چالش برانگیز و یک بازی انتظار غیرقابل پیش بینی باشد . مدل مبتنی بر عملکرد بازاریابی وابسته برای سودآوری ساخته شده است . کسب‌وکارها برای خریداران بالقوه از طریق نمایش یا کلیک هزینه نمی‌کنند، فقط برای فروش بسته‌اند.

این یکی از دلایل اصلی انتخاب مشاغل کوچک برای استفاده از شرکت های وابسته برای تبلیغ و فروش محصولات یا خدمات خود است. با هدایت تلاش‌های تبلیغاتی خود از طریق یک برنامه وابسته، نفوذ و دسترسی مستقیم به مخاطبان پذیرا و بسیار هدفمندی پیدا می‌کنید که احتمال خرید از شرکت شما بیشتر است.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

52 + = 57

دکمه بازگشت به بالا
بستن