اخبار

 ایجاد موسیقی با هوش مصنوعی در یوتیوب

یوتیوب آزمایش جدیدی را برای پشتیبانی از ایجاد موسیقی با هوش مصنوعی راه اندازی کرده است. Dream Track  کاربران را قادر می‌سازد تا موسیقی به سبک هنرمندان مشهور مختلف از طریق هوش مصنوعی تولید کنند.

قابلیت ایجاد موسیقی با هوش مصنوعی سبک های آوازی برخی از بزرگترین ستاره ها را تکرار می کند، بنابراین شما می توانید آهنگ های خود را انتخاب کنید. بنابراین اگر همیشه فکر می‌کردید که ایده خوبی برای یک آهنگ معروف دارید، اکنون می‌توانید آن را بسازید.

با این حال دقت داشته باشید که نمی‌توانید آهنگ‌های کامل را بسازید، بلکه می توانید بر اساس سبک‌های هنرمندان تایید شده، قطعه‌هایی از تغییرات جدید را در آهنگ‌ها ایجاد کنید.

به نظر می‌رسد که شرکت‌های ضبط امیدوارند با فعال کردن نسخه‌های تایید شده، که شامل برچسب‌گذاری شفاف‌تر و همچنین گزینه‌های کسب درآمد نیز می‌شود، جلوی دزدیدن نام خالق یک اثر را بگیرند.

علیرغم فرصت فوق‌العاده‌ای که هوش مصنوعی ارائه می‌کند، ما همچنین می‌دانیم که این یک فضای سریع در حال تکامل است که چالش‌های پیچیده‌ای را به همراه دارد. یکی از بزرگترین نقاط قوت YouTube روابط قوی ما با شرکای صنعت موسیقی است. ما متعهد هستیم که همزمان با ورود به این دوره جدید، با آنها همکاری کنیم، فرصت‌های جدید را با هم بررسی کنیم و کنترل‌های معقول و پایدار، کسب درآمد و چارچوب‌های اسناد را ایجاد کنیم.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

56 − 51 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن