اخبار

نوت های اینستاگرام وارد مسنجر می شوند

امروز، مسنجر تایید کرده است که نوت های اینستاگرام را اضافه می‌کند، که تقریباً مشابه ویژگی همان یادداشت‌های صندوق ورودی اینستاگرام است و به شما امکان می‌دهد پیام های متنی ارسال کنید که همه مخاطبین مسنجر شما می‌توانند در برنامه آنها را ببینند؛ این قابلیت می‌تواند باعث ایجاد مکالمه و تعامل بیشتر شود.

نوت های اینستاگرام وارد مسنجر می شوند
نوت های اینستاگرام وارد مسنجر می شوند

اکنون، علاوه بر اینکه نوت های اینستاگرام در قاب دایره ای در پروفایل شما در بالای دایرکت ها ظاهر می‌شود، کاربران همچنین می‌توانند یادداشت‌های متنی اضافه کنند، که سپس می‌توانند در برنامه به آنها پاسخ دهند.

شاید این قابلیت تغییر خاصی نباشد اما نوت اینستاگرام در میان کاربران جوان‌تر، بسیار محبوب بوده است، به طوری که متا در ماه ژوئن گزارش داد که بیش از 100 میلیون نوجوان در سه ماه گذشته یک نوت هایی را به پروفایل خود افزوده اند.

در سال‌های اخیر، فیس‌بوک و اینستاگرام هر دو ارتباط خود را با مخاطبان جوان‌تر از دست داده‌اند، بنابراین اگر ویژگی جدیدی وجود داشته باشد که حتی به نظر می‌رسد ممکن است برای این گروه محبوب باشد، متا به دنبال افزایش آن است.

بنابراین، اگرچه ممکن است نوت اینستاگرام برای مخاطبان مسن‌تر اهمیت چندانی نداشته باشد، اما می‌تواند برای جوانان جالب باشد.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

6 + 4 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن