اخبار

تاپیک تگ Threads برای همه کاربران اجرا می شود

تاپیک تگ Threads اکنون برای همه کاربران در سراسر جهان منتشر شده است و راه‌های بیشتری را برای کاربران برای یافتن بحث‌های مرتبط در برنامه فراهم می‌کند.

به گفته آدام موسری، مدیر اینستاگرام، تاپیک تگ Threads که مانند هشتگ هستند به هدایت مکالمات در برنامه کمک می‌کنند و باعث ایجاد تعامل بیشتر در مورد هر موضوعی می‌شوند که دوست دارید.

Threads با انتشار برچسب‌های خود بسیار محتاطانه عمل می‌کند، زیرا برای ایجاد یک محیط مثبت‌تر کار می‌کند، که در حالت ایده‌آل، سوءاستفاده کمتری از چنین ویژگی‌هایی نیز شاهد خواهد بود.

به این ترتیب، برچسب های موضوع Threads با هشتگ های سنتی متفاوت است زیرا:

  • شما فقط می توانید یک تگ در هر پست اضافه کنید، بنابراین نمی توانید فقط روی یک میلیون هشتگ پرطرفدار بزنید تا پست خود را به جریان موضوعی پرطرفدار تبدیل کنید.
  • شما باید به صورت دستی یک برچسب را در اضافه کنید، بنابراین نمی توانید همان پست را کپی و جایگذاری کنید.
  • شما می توانید یک برچسب موضوعی از چندین کلمه، با فاصله ایجاد کنید، به طوری که آنها به طور طبیعی تر مطابقت داشته باشند، برخلاف درج نماد #، که جمله شما را شکسته می کند.

پس از افزودن تاپیک تگ Threads پست شما بر اساس آن موضوع خاص راحت‌تر یافت می‌شود، اگرچه همه موارد ذکر شده از کلمات کلیدی مشابه نیز در جریان جستجوی یکسانی نشان داده می‌شوند.

اساساً، تگ‌های موضوع Threads هشتگ‌هایی بدون هش هستند و به دلیل تفاوت در رویکردی که تیم Threads به امید ایجاد یک شبکه گفتگوی مثبت‌تر ایجاد می‌کند، قدرت یکسانی برای هدایت مکالمه‌های پرطرفدار ندارند.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

56 − 51 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن