اخبار

محدودیت های جدید تیک تاک برای جستجوی هشتگ در Creative Center

همانطور که نیویورک تایمز نوشت TikTok قابلیت جستجوی هشتگ های خاص را در ابزار Creative Center خود حذف کرده است، که توانایی شما را برای به دست آوردن بینش در مورد محبوبیت یا عدم محبوبیت هشتگ های خاص محدود می کند.

ابزارهای TikTok شما را قادر می‌سازد تا در ترندهای مختلف عمیق‌تر بگردید، که می‌تواند برای برنامه‌ریزی کمپین شما بسیار ارزشمند باشد. اما به گفته NYT، تیک تاک عنصر جستجوی هشتگ را به دلیل نگرانی در مورد استفاده از داده ها برای برجسته کردن سانسور پلتفرم بالقوه حذف کرده است.

در این تصویر (از سال 2022) می بینید که قبلاً یک گزینه جستجوی ذره بین در سمت راست بالای لیست وجود داشت.

 جستجوی هشتگ در Creative Center
محدودیت های جدید تیک تاک برای جستجوی هشتگ در Creative Center

منتقدان این شرکت از این ابزار استفاده کرده بودند تا استدلال کنند که TikTok، که متعلق به شرکت چینی ByteDance است، نمی‌تواند محتوای برنامه را به اندازه کافی تعدیل کند و اینکه پکن بر پست‌هایی که در آن ظاهر می‌شوند، تأثیر می‌گذارد.

قابلیت جستجوی هشتگ اکنون حذف شده است و TikTok به NYT توضیح می دهد که این ابزار اکنون به طور خاص بر روی اشتراک گذاری داده ها در 100 هشتگ برتر در صنایع مختلف متمرکز شده است. حذف این ویژگی برای بازاریابان، یک عنصر جستجو را از ابزارهای تیک تاک حذف می‌کند، اگرچه هنوز گزینه‌های تحقیقاتی زیادی وجود دارد که برای تجزیه و تحلیل بسیار ارزشمند هستند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

55 − = 54

دکمه بازگشت به بالا
بستن