بازاریابی

چک لیست طراحی مجدد سایت برای دستیابی به اهداف بازاریابی

طراحی مجدد سایت می‌تواند هیجان انگیز باشد، زیرا شانس تازه ای برای تصاحب یک بازار جدید برای کسب و کار خود خواهید داشت. از آنجایی که می‌تواند یک پروژه بزرگ باشد، ما چک لیستی از چیزهایی که برای طراحی مجدد وب سایت خود برای دستیابی به تمام اهداف بازاریابی خود به آن نیاز دارید، گردآوری کرده ایم.

اولین گام طراحی مجدد سایت: چیزی که خراب نیست را تعمیر نکنید

قبل از اینکه به جزئیات کارهایی که باید هنگام طراحی مجدد وب سایت خود انجام دهید بپردازیم، خوب است که در وهله اول به طراحی مجدد نیاز داشته باشید یا خیر. اگر وب سایت شما به طور مداوم در حال تبدیل سرنخ ها، افزایش ترافیک سال به سال و یا افزایش سرعت انتظارات است، ممکن است اصلاً نیازی به طراحی مجدد وب سایت خود نداشته باشید.

در عوض، به راه‌هایی نگاه کنید که می‌توانید وب‌سایت موجود خود را بهبود ببخشید، چه از طریق تجربه کاربری ، سئو یا بررسی مجدد استراتژی‌تان باشد .

مرحله 1: معیارهای معیارهای فعلی

از آنجایی که می‌خواهید در طراحی مجدد سایت تغییرات خود را آگاهانه و موثر انجام دهید، باید قبل از انجام هر کار دیگری معیارهای مهم سایت خود را محک بزنید. شما می توانید از هر تعداد ابزار SEO برای یافتن تمام معیارهای مهم خود استفاده کنید.

در اینجا تصویری از تمام معیارهای مهمی است که باید به خاطر بسپارید.

مرحله 2: تحقیقات UX

مهم ترین بخش هر کسب و کاری، حل مشکلات مشتری است. بنابراین قبل از ریدیزاین سایت مهم است که بفهمید چگونه تجربه کاربری خود را بهبود ببخشید.

برای بهینه سازی ریدیزاین سایت برای قابلیت استفاده، همه چیز را ساده، آسان برای پیمایش و دسترسی آسان برای کاربران خود نگه دارید. این می‌تواند به معنای کاهش سرعت بارگذاری صفحه ، داشتن سلسله مراتب بصری واضح یا استفاده از نظرسنجی های رضایت مشتری برای جمع آوری بازخورد باشد.

بخش مهم گوش دادن به مخاطبان هدف و اجرای تغییرات طراحی بر اساس بازخورد آنها است.

مرحله 3: ردیابی و تحقیق بک لینک

اهمیت تجزیه و تحلیل بک لینک هنگام طراحی مجدد یک وب سایت باید شناخته شود. بک لینک ها منبع خوبی برای ترافیک هستند که در آن وب سایت های دیگر به وب سایت شما لینک می دهند. هرچه بک لینک های بیشتری کسب کنید، اعتبار دامنه شما بهتر می شود، لینک سازی یکی از مهم ترین بخش های سئو وب سایت است.

به همین دلیل است که باید صفحات محبوب وب سایت خود را دست نخورده نگه دارید تا از خطای 404 برای خزنده های وب و افرادی که وب سایت شما را از طریق Google یا سایر صفحاتی که به شما پیوند می دهند پیدا می کنند جلوگیری کنید.

مرحله 4: انتظارات را از طراحی مجدد سایت مشخص کنید

اگر در حال طراحی مجدد سایت خود هستید، نباید بدون برنامه وارد آن شوید. اینجا جایی است که معیار معیارهای شما می تواند مفید باشد. اطمینان حاصل کنید که اهداف ریدیزاین سایت مشخص و قابل اندازه گیری را در مورد جایی که می خواهید وب سایت شما در سه ماه، شش ماه و دوازده ماه آینده باشد تعیین کرده اید.

برخی از پیشنهادات در مورد معیارهای موفقیت می تواند تبدیل فروش، ترافیک ارگانیک یا بهبود رتبه بندی کلمات کلیدی شما باشد.

مرحله 5: تجزیه و تحلیل رقابتی

انجام یک تجزیه و تحلیل رقابتی می‌تواند به شما کمک کند فرصت های رشد وب سایت خود را بر اساس آنچه رقبا انجام می‌دهد شناسایی کنید. انجام طراحی مجدد وب سایت زمان مناسبی برای پیاده سازی بینش هایی است که از تجزیه و تحلیل رقابتی به دست می آورید.

در حالی که نباید روی رقبای خود وسواس داشته باشید (تمرکز شما همیشه باید روی مشتری باشد)، خوب است ببینید برای حل مشکلات مشتری چه کاری می‌توانید انجام دهید یا روی آن تمرکز کنید.

در اینجا یک ویدیوی مفید وجود دارد که راهنمای سریعی در مورد نحوه انجام یک تحلیل رقابتی برای وب سایت خود به شما نشان می دهد.

مرحله 6: استراتژی

اکنون زمان آن است که یک استراتژی برای دستیابی به اهداف خود ایجاد کنید. استراتژی‌های مبتنی بر معیارهای مشخص می‌تواند به معنای همکاری با تیم SEO خود باشد تا بتوانید رتبه‌بندی را بهبود بخشید یا با فروش برای افزایش سرنخ کار کنید.

در سطح بالاتر، اکنون فرصتی برای بررسی استراتژی برندسازی شماست. وقتی مشتریان از وب سایت شما بازدید می کنند، چه پیامی را می خواهید برای آنها ارسال کنید؟

اغلب، وب سایت شما اولین باری است که مشتری شما در مورد کسب و کار شما یاد می گیرد. با دانستن اینکه فقط چند ثانیه فرصت دارید تا توجه بازدیدکنندگان را جلب کنید، چگونه وب سایت خود را طراحی می‌کنید؟

مرحله 7: تولید محتوا

در حالی که اغلب برای برخی از وب سایت ها یک تفکر بعدی است، تولید محتوا ستون فقرات بسیاری از مشاغل است . سه شکل قوی از محتوا عبارتند از وبلاگ، پادکست و ویدئو.

شما باید از تولید محتوا برای تقویت کسب و کار خود به گونه ای استفاده کنید که برای مشتری شما مفید باشد. به این فکر کنید که کسب و کار شما در چه زمینه هایی تخصص دارد و چگونه می‌توانید از طریق محتوا به مخاطبان خود دسترسی پیدا کنید.

گام 8: طراحی مجدد سایت

اینجا جایی است که همه چیزهایی را که یاد گرفته اید بردارید و طراحی مجدد وب سایت خود را شروع کنید. به یاد داشته باشید که وب سایت خود را به گونه ای استراتژیک طراحی کنید که تجربه کاربر را بهبود بخشد و از نظر رسیدن به معیارهای موفقیت شما برای موفقیت تنظیم شود.

مهمتر از همه، شما می‌خواهید نیازهای مشتریان خود را برطرف کنید، و طراحی مجدد وب سایت زمان مناسبی برای انجام این کار است.

سخن پایانی

اکنون که می‌دانید برای طراحی مجدد سایت خود چه کاری باید انجام دهید، زمان آن رسیده است که از این دانش استفاده کنید. وب سایت خود را برای بهترین فرصت های رشد مطالعه کنید و مکان هایی را برای پیشرفت پیدا کنید.  طراحی مجدد وب سایت یک فرآیند مداوم است، بنابراین تیمی را برای حفظ و بهبود وب سایت خود اختصاص دهید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

57 + = 65

دکمه بازگشت به بالا
بستن