سئو

چرا به عنوان فروشگاه آنلاین داشتن وبلاگ تجارت الکترونیک مهم است؟

اگر یک خرده‌فروش آنلاین هستید، مدیریت یک وبلاگ تجارت الکترونیک ممکن است چیزی نباشد که برای قرار دادن آن در بالای لیست اولویت‌های خود وقت دارید. پس از همه، شما باید مدیریت موجودی، بازاریابی دیجیتال، تبلیغات، خدمات مشتری و ده ها چیز دیگر را مدیریت کنید. آیا واقعاً یک وبلاگ می تواند آنقدر مهم باشد؟ پاسخ بدون شک بله است.

وبلاگ شما باعث می شود تا وب سایت و محصولات شما برای مشتریان فعلی و بالقوه شما قابل مشاهده و در دسترس باشد. این باعث می‌شود که برند شما قابل اعتمادتر باشد ، در صنعت شما اقتدار ایجاد کند و باعث می‌شود مشتریان در زمان خرید شما را انتخاب کنند.

  • وبلاگ های تجارت الکترونیک برای کسب و کار ها مهم هستند زیرا باعث افزایش دید، اعتماد و اعتبار برند در بین مخاطبان هدف می شوند.
  • وبلاگ ها باید برجسته باشند و به راحتی در وب سایت شما پیدا شوند.
  • محتوای بصری راهی موثر برای جذاب‌تر کردن و اشتراک‌گذاری مقالات وبلاگ تجارت الکترونیک است.
  • تقویم‌های محتوا با مسئولیت‌پذیر و جلوتر نگه داشتن شما، استراتژی را هدایت می‌کنند.
  • برون سپاری تولید محتوا می تواند به شما در صرفه جویی در هزینه و ایجاد یک وبلاگ تاثیرگذارتر کمک کند.

چرا برندهای آنلاین به وبلاگ تجارت الکترونیک نیاز دارند؟

رتبه بندی موتورهای جستجو

در سال 2021، وقتی مردم به دنبال محصولات می گردند، با یک موتور جستجو شروع می کنند. در واقع، 93 درصد از تمام تجربیات آنلاین با جستجو شروع می شود. اگر می خواهید مشتریان بتوانند برند و وب سایت شما را پیدا کنند، باید در موتورهای جستجو رتبه بندی کنید.

اعتماد برند را ایجاد می کند

اعتماد به برند یکی از مهم ترین عواملی است که فرد هنگام تصمیم گیری در مورد خرید یا عدم خرید به آن توجه می کند. تحقیقات اخیر نشان می‌دهد که وقتی مردم تصمیم می‌گیرند هر دو برند جدید را امتحان کنند و اینکه آیا به برندهایی که قبلاً استفاده می‌کردند وفادار بمانند یا نه، اعتماد بعد از قیمت در رتبه دوم قرار می‌گیرد.

مدیریت یک وبلاگ تجارت الکترونیک زمان و تلاش قابل توجهی را می طلبد، اما همچنین به مشتریان بالقوه نشان می دهد که به ارائه ارزش برای آنها صرفاً خارج از محصولاتی که می فروشید اهمیت می دهید. وبلاگ ها به مشتریان این امکان را می دهند که با آشنایی با شما و در تعامل با محتوای ثابت و با کیفیت، به برند شما اعتماد کنند .

به شما قدرت برند می دهد

بخشی از اعتماد به برند، ایجاد اقتدار برند است. اقتدار برند درجه ای است که مخاطبان شما را به عنوان یک متخصص در صنعت خود می بینند. مدیریت یک وبلاگ تجارت الکترونیک در وب سایت شما این فرصت را به شما می دهد تا با پوشش موضوعات مرتبط با مشتریان و محصولات خود، قدرت خود را ایجاد کنید. همانطور که در طول زمان این کار را انجام می دهید، مشتریان می دانند که می توانند برای اطلاعات و پاسخ های قابل اعتماد به شما مراجعه کنند. سپس، وقتی نوبت به خرید می رسد، شما در بالای لیست آنها هستید.

وبلاگ شما از راه های دیگری نیز به اعتبار برند کمک می کند – که قبلاً درباره برخی از آنها صحبت کرده ایم. به عنوان مثال، وقتی وب سایت شما به طور مداوم در رتبه بالایی در گوگل قرار می گیرد، این پیام (دقیق) را ارسال می کند که شما در صنعت خود پیشرو هستید . پست‌های وبلاگ اغلب در کانال‌های رسانه‌های اجتماعی به اشتراک گذاشته می‌شوند، که اثبات اجتماعی را ایجاد می‌کند و به مشتریان بالقوه نشان می‌دهد که دیگران شما را نیز یک متخصص می‌دانند.

به طور خلاصه: وبلاگ تجارت الکترونیک شما راهی است برای اثبات اینکه مشتریان نه تنها می توانند به شما اعتماد کنند، بلکه برای ارائه پاسخ های دقیق و بینش تخصصی به شما نیز تکیه می کنند.

دید برند را افزایش می دهد

وبلاگ ها با افزایش دید کلی برند، برای کسب و کارهای تجارت الکترونیک مفید هستند. این به دو صورت اصلی اتفاق می افتد: رتبه بندی موتورهای جستجو و محتوای قابل اشتراک گذاری. ما از قبل می دانیم که ظاهر شدن در صفحات نتایج موتورهای جستجو (SERP) چقدر مهم است، بنابراین بیایید اکنون روی محتوای قابل اشتراک گذاری تمرکز کنیم.

محتوای قابل اشتراک گذاری دقیقاً همان چیزی است که به نظر می رسد: محتوایی که مردم تمایل دارند و احتمالاً از طریق کانال های دیگر به اشتراک می گذارند. آنها این کار را عمدتاً با ارسال آن در کانال های رسانه های اجتماعی خود انجام می دهند، اما همچنین با ارسال مستقیم آن به دیگران در شبکه خود هنگامی که آن را جالب می دانند یا می خواهند محصول خاصی را توصیه کنند.

این مهم است زیرا به طور کلی، مردم به توصیه ها و توصیه های سایر خریداران بیشتر از خود برندها اعتماد دارند. از وبلاگ خود برای ایجاد حامیان نام تجاری که به طور داوطلبانه محصولات شما را برای شما بازاریابی می کنند، استفاده می کنید؟ در کل بدون فکر.

به شما در تعامل با مشتریان کمک می کند

وبلاگ ها به شما این فرصت را می دهند که از طرق مختلف با مشتریان در ارتباط باشید. مطمئناً زمانی ارتباط برقرار می کنید که محتوایی ایجاد می کنید که آنها با آن تعامل داشته باشند و از آن لذت ببرند. اما شما همچنین می توانید مستقیماً با خوانندگان در بخش نظرات خود و در پست های رسانه های اجتماعی که محتوای شما به اشتراک گذاشته می شود، ارتباط برقرار کنید. این تلاش‌ها باعث می‌شود که مشتریان شما نسبت به برند شما بیشتر احساس ارتباط و وفاداری کنند و در عین حال حس جامعه را در بین مخاطبان ایجاد می‌کنند.

راهنمای کامل برای مدیریت یک وبلاگ تجارت الکترونیک

اکنون که می دانیم چرا به یک وبلاگ تجارت الکترونیک نیاز دارید، بیایید به مدیریت واقعی آن بپردازیم. ابتدا، نحوه استفاده از وبلاگ خود را برای رشد واقعی برند خود پوشش خواهیم داد. سپس به این خواهیم پرداخت که چگونه می توانید عملاً آن را به صورت روزانه حفظ کنید.

مطمئن شوید که منعکس کننده شخصیت برند شماست

چه چیزی برند شما را منحصر به فرد می کند؟ چرا مشتریان می خواهند محصولات شما را بخرند؟ لحن صدای برند شما چیست؟ چه چیزهای جالبی برای گفتن دارید؟ هنگامی که در حال ساختن محتوای وبلاگ خود هستید، همه این سوالات و بیشتر از خود را بپرسید. وبلاگ شما نباید فقط برای داشتن محتوایی که به رتبه بندی شما کمک می کند وجود داشته باشد. این باید نماینده واقعی، واقعی و واقعی برند شما باشد. این باید در خود موضوعات، لحنی که در نوشتار خود استفاده می‌کنید (مثلاً رسمی در مقابل غیررسمی، خنده‌دار در مقابل جدی) و طرح و طراحی وبلاگ شما منعکس شود.

خلاق باشید تا مطمئن شوید که وبلاگ تجارت الکترونیک شما واقعاً نشان می دهد که چه چیزی برند شما را خاص می کند.

محتوای بصری زیادی را ادغام کنید

محتوای بصری پر تقاضا ترین و قابل اشتراک‌گذاری‌ترین نوع محتوا در اینترنت است. محتوای ویدیویی به ویژه در بین مصرف کنندگان محبوب است.

آن را در کانال های اجتماعی خود تبلیغ کنید

مقالات وبلاگ خود را در کانال های رسانه های اجتماعی کسب و کار خود ارسال کنید و از کارکنان خود نیز بخواهید آنها را به اشتراک بگذارند تا بیشترین دیده شدن را داشته باشند.

تصمیم بگیرید چه کسی مسئول مدیریت وبلاگ تجارت الکترونیک است

مدیریت یک وبلاگ تجارت الکترونیک اگر فقط یک فکر بعدی باشد کارساز نخواهد بود. مطمئن شوید که تصمیم روشنی در مورد اینکه چه کسی در تیم شما مسئول مدیریت وبلاگ است، بگیرید. به طور موثر ارتباط برقرار کنید تا آن شخص یا تیم بداند که آن را در اولویت قرار دهد. در غیر این صورت، وبلاگ شما احتمالاً از بین می رود و از بین می رود.

از یک تقویم محتوا استفاده کنید تا جلوتر بمانید

تقویم‌های محتوا ابزاری کلیدی هستند که کسب‌وکارها برای حفظ کل استراتژی محتوای شما – از جمله وبلاگ تجارت الکترونیک شما – از آن استفاده می‌کنند. آنها چندین مزیت مهم دارند، از جمله:

  • شما را سازماندهی و پاسخگو نگه می دارد – شما نسبت به برنامه محتوای خود پاسخگو خواهید بود زیرا از قبل آن را مشخص کرده اید.
  • درک بهتری از محتوای خود به شما می دهد – به جای اینکه همیشه بر روی پست بعدی تمرکز کنید، به مرور زمان درک جامع تری از موضوعات و روندهای محتوای خود به دست خواهید آورد.
  • به شما کمک می‌کند فرصت‌ها را شناسایی کنید – نگه داشتن یک تقویم محتوا به شما کمک می‌کند فرصت‌هایی را برای همکاری و منبع ایده‌های محتوایی از مکان‌های دیگر داخل و خارج شرکت خود شناسایی کنید.
  • منجر به محتوا و نتایج بهتر می شود – با گذشت زمان، محتوای شما با برنامه ریزی دقیق تر بهتر می شود. محتوای بهتر به معنای تعامل بهتر است و تعامل بیشتر به معنای بازده بازاریابی بالاتر است.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

82 + = 87

دکمه بازگشت به بالا
بستن