اخبار

تبلیغات جدید اپل در اپ استور ارائه شد

اپل دو آگهی جدید را در برگه Today و صفحات محصول ارائه می‌دهد. تبلیغات جدید اپل یک حرکت بحث برانگیز است که در پی افزایش اقدامات حفظ حریم خصوصی صورت می‌گیرد. در اوایل ماه گذشته، اپل در یک دعوت نامه ایمیلی از توسعه دهندگان به مکان های جدید تبلیغات در فروشگاه برنامه اپل اشاره کرد.

شایعات درباره تبلیغات جدید اپل درست هستند؛ اپل رسماً دو مکان تبلیغاتی جدید را اعلام کرد: تب Today و محل تبلیغات صفحه محصول.

با تبلیغات جدید اپل در تب امروزی دسترسی خود را افزایش دهید

بلافاصله شروع به کار، تبلیغ‌کنندگان می‌توانند برنامه خود را در صفحه اول فروشگاه برنامه اپل به نمایش بگذارند، جایی که اعضای تحریریه اپ استور قبلاً آن را انتخاب کرده بودند.

چرا تبلیغات جدید اپل مهم است؟

تا پیش از این، موجودی تبلیغات اپل بر روی کمپین‌های جستجو متمرکز بود، جایی که تقاضا فقط با حجم جستجو و انواع تطابق کلمات کلیدی قابل دریافت بود.

برگه Today می‌تواند یکی از اولین مکان هایی باشد که کاربران هنگام بازدید از اپ استور وارد آن می شوند. در ایجاد آگاهی از برند، جلو و محور بودن یک کاربر جدید بالقوه بسیار مهم است.

قرار دادن تبلیغات برگه Today به بازاریابان این امکان را می‌دهد که بودجه های تبلیغاتی را برای ایجاد آگاهی بیشتر متنوع کنند.

بنابراین، این قرار دادن آگهی جدید چگونه خواهد بود؟

در تب Today، زمانی که کاربر در فید «Today» خود پیمایش می‌کند، مکان‌های تبلیغات به این شکل به نظر می‌رسند:

تبلیغات جدید اپل
تبلیغات جدید اپل در اپ استور ارائه شد

بازاریابان باید ابتدا یک صفحه محصول سفارشی را در App Store Connect راه‌اندازی کنند تا از تبلیغات تب Today استفاده کنند.

هنگامی که صفحه محصول سفارشی شما در App Store Connect تأیید شد، از طریق تأیید ثانویه در Apple Search Ads برای استفاده برای مقاصد تبلیغاتی انجام می‌شود.

راه‌اندازی تبلیغات صفحه محصول مشابه انواع تبلیغات موجود مانند کمپین‌های جستجو یا برگه جستجو عمل می‌کند و تبلیغات بر اساس دارایی‌هایی که در حال حاضر در صفحه محصول برنامه شما هستند، از جمله نام برنامه، نماد و زیرنویس تنظیم می‌شوند.

آگهی‌های صفحه محصول می‌توانند در همه دسته‌ها اجرا شوند، یا می‌توانید آن‌ها را طوری اصلاح کنید که دسته‌های خاصی را که انتخاب می‌کنید شامل شود.

چه چیزی تبلیغات جدید اپل را تا این حد بحث برانگیز می‌کند؟

برخی از کاربران، از جمله توییتی از فلوریان مولر، به سرعت از این حرکت قدرتمند اپل انتقاد کردند و اظهار داشتند که این روش دیگری است که تبلیغ‌کنندگان برای نشان دادن آگهی در صفحه محصول خود برای محافظت از آن در برابر رقبا باید برای شرایط نام تجاری خود هزینه بپردازند.

اپل می‌خواهد در آینده‌ای نزدیک درآمد تبلیغاتی خود را سه برابر کند و یکی از راه‌های مطمئن برای رسیدن به آن می‌تواند این باشد که برندها بر اساس شرایط خودشان مناقصه بدهند و فضای رقابتی‌تر را افزایش دهند.

بررسی های بیشتر در مورد گسترش تبلیغات اپل توسط متا انجام می شود. شرکت مادر فیس‌بوک استراتژی اپل را برای معرفی ویژگی‌های حریم خصوصی پیشرفته‌ای که از ردیابی دقیق عملکرد تبلیغات توسط اشخاص ثالث جلوگیری می‌کند و در عین حال تجارت تبلیغاتی خود را گسترش می‌دهد، به طور عمومی مورد بررسی قرار داده است.

منبع: searchenginejournal.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 27 = 37

دکمه بازگشت به بالا
بستن