بازاریابی

نکاتی برای موفقیت بازاریابی اینستاگرام با هشتگ

درک نحوه استفاده صحیح و استراتژیک از هشتگ ها در اینستاگرام، برای موفقیت بازاریابی اینستاگرام با هشتگ ضروری است. هشتگ های محبوب اینستاگرام ثابت کرده اند که محتوا را در اینستاگرام قابل کشف تر می‌کنند و نشان داده اند که موفق ترین راه برای افزایش دنبال کنندگان شما و افزایش آگاهی از برند هستند.

هشتگ های اینستاگرام راهی موثر برای تبلیغ برند و محصولات شما به روشی دوستانه و معتبر بدون فروش مستقیم به دنبال کنندگان شما هستند.

نکات بازاریابی اینستاگرام با هشتگ

اولین سوال برای بازاریابی اینستاگرام با هشتگ این است که از خود بپرسید آیا برند شما از هشتگ های مناسب استفاده می‌کند؟ حتما هشتگ های محبوبی را انتخاب کنید که حساب کاربری و برند اینستاگرام شما را از نزدیک توصیف می‌کند.

اگر لیستی از کلمات کلیدی دارید که متوجه شده اید برای سئو، تبلیغات پولی، بازاریابی محتوا یا بازاریابی تأثیرگذار موفق هستند، آن کلمات کلیدی خاص را در حساب اینستاگرام، استوری های اینستاگرام یا پست های اینستاگرام خود بگنجانید.

این کلمات کلیدی همچنین برای کمک به جستجو و یافتن ایده آل ترین هشتگ های خود مفید هستند. هنگام جستجوی هشتگ های مناسب برای اینستاگرام، برندها باید از استفاده از هشتگ های فریبنده مانند #likeforfollow خودداری کنند و در انتخاب هشتگ های گسترده ای که میلیون ها بار یا بیشتر استفاده شده اند، احتیاط کنند.

هشتگ های پرطرفدار برای بازاریابی اینستاگرام با هشتگ

هنگامی که یک هشتگ پرطرفدار را انتخاب می‌کنید که بیش از میلیون‌ها بار استفاده شده است، ممکن است مقداری تعامل را افزایش دهد، اما ممکن است ایده‌آل‌ترین دنبال‌کننده‌های هدفمند و هدفمند شما را جذب نکند.

برندها باید از هشتگ های محبوبی استفاده کنند که مخاطبان هدف آنها قبلاً از آنها استفاده می کنند و فعالانه آنها را جستجو می‌کنند.

دو نوع اصلی هشتگ در اینستاگرام وجود دارد:

  • هشتگ های مارک دار
  • هشتگ های جامعه

برای اطمینان از بیشترین موفقیت با هشتگ های اینستاگرام، حتما از ترکیبی از هشتگ های برند و جامعه استفاده کنید.

هشتگ های مارک دار

70 درصد از هشتگ‌ها در اینستاگرام برند هستند و 70 درصد از کاربران اینستاگرام زمان خود را صرف جستجوی یک برند در این پلتفرم کرده‌اند. هشتگ های مارک دار مختص برند و محصولات شما هستند. آنها می‌توانند شامل نام تجاری، محصولات یا کمپین های خاص اینستاگرام شما باشند.

اگر از هشتگ های مارک دار برای بازاریابی اینستاگرام با هشتگ استفاده می کنید، فالوورهای فعال اینستاگرام خود را تشویق کنید تا هشتگ برند شما را دنبال کنند و با آن تعامل داشته باشند تا با جامعه شما ارتباط بهتری برقرار کنند.

برای تجزیه و تحلیل اینکه استراتژی بازاریابی هشتگ شما چقدر خوب کار می کند، از ابزارهای اینستاگرام و تجزیه و تحلیل اینستاگرام استفاده کنید تا ببینید آیا برند شما محبوب تر شده است یا خیر.

هشتگ های برند راه خوبی برای تعامل با وفادارترین فالوورهای شما هستند. این همچنین مکانی عالی برای استفاده از اینفلوئنسرهای اینستاگرام برای کمک به بازاریابی برند و محصولات شما است.

هشتگ های جامعه

اینها هشتگ‌های متداول‌تر اینستاگرام هستند که به سایر کاربران همفکر اینستاگرام یا اینفلوئنسرهای اینستاگرام به یک موضوع خاص کمک می‌کنند به جای هشتگی که مختص هر حساب اینستاگرام، شخص یا برندی است.

مردم به طور فعال به دنبال هشتگ های انجمن هستند. اگر بتوانید مطالب و پست‌های اینستاگرام خود را در نتایج جستجو نشان دهید، فوراً در معرض مخاطبان جدید قرار می‌گیرید و پتانسیل بالایی برای جذب بیشتر اینستاگرام خواهید داشت.

یک راه عالی برای یافتن هشتگ های جامعه این است که به رهبران صنعت خود و سایر برندهای تاثیرگذار در جایگاه خود نگاه کنید تا ببینید از چه هشتگ های محبوبی استفاده می کنند.

استفاده از این هشتگ ها در اینستاگرام به شما این فرصت را می‌دهد که با افراد بیشتری ارتباط برقرار کنید، فالوورهای ایده آل جذب کنید و جامعه خود را رشد دهید.

مطمئن شوید که از هشتگ هایی استفاده کنید که محصول یا برند شما را توصیف می‌کند تا به جذب فالوورها کمک کند.

از چه تعداد هشتگ باید در یک پست استفاده کنید؟

در مورد اینکه کاربران اینستاگرام چه تعداد هشتگ باید به پست های اینستاگرام و استوری های اینستاگرام خود اضافه کنند، بحث های زیادی وجود دارد.

اینستاگرام به کاربران اجازه می دهد تا 30 هشتگ اضافه کنند. به جای افراط در استفاده از هشتگ ها، تحقیق درستی انجام دهید و مقدار مناسبی از هشتگ ها را پیدا کنید که بهترین نتایج را برای شما ایجاد می کند.

سپس نتایج حاصل از بالاترین عملکرد پست های اینستاگرام خود را مقایسه کنید.

هشتگ را به استوری اینستاگرام خود اضافه کنید

این یک راه جالب برای ارائه راه دیگری به محتوای خود برای کشف شدن توسط فالوورهای جدید اینستاگرام است. اگر یک هشتگ به اندازه کافی محبوب باشد، کاربران می‌توانند یک استوری اینستاگرام را در زمان واقعی درباره هشتگ مشاهده کنند.

می‌توانید تا 10 هشتگ را در استوری اینستاگرام خود اضافه کنید، اما مراقب استفاده بیش از حد باشید – نمی خواهید بینندگان خود را تحت تاثیر قرار دهید.

یک راه عالی برای تبلیغ هشتگ های برند خود، یافتن اینفلوئنسرهای رسانه های اجتماعی است که به تبلیغ برند و هشتگ های شما کمک می‌کنند.

هنگامی که از هشتگ های محبوبی استفاده می‌کنید که کمتر استفاده شده اند، با گروه کوچکتری از کاربران اینستاگرام رقابت می‌کنید که به کاربران شانس بیشتری برای دیده شدن توسط افراد بیشتری می‌دهد و فالوورهای فعال اینستاگرام وفادار بیشتری برای دنبال کردن اکانت اینستاگرام شما به دست می‌آورند.

بازاریابی اینستاگرام با هشتگ مرتبط باشد

هنگامی که کاربران اینستاگرام شروع به دنبال کردن یک هشتگ خاص می‌کنند، اینستاگرام پست های پیشنهادی اینستاگرام و حساب های اینستاگرامی را که ممکن است دوست داشته باشند دنبال کنند را به آنها نشان می‌دهد.

به روز رسانی جدید اینستاگرام به کاربران اجازه می‌دهد تا هشتگ های محبوب را در اینستاگرام دنبال کنند و به پست اینستاگرام شما اجازه می‌دهد تا به طور خودکار در فیدهای فالوورهای بالقوه جدید نشان داده شود.

الگوریتم اینستاگرام استفاده از هشتگ های خاص و مرتبط را ترجیح می‌دهد. به‌روزرسانی جدید همچنین به کاربران اینستاگرام این امکان را می‌دهد که محتوای هش‌شده شما را به عنوان چیزی که نمی‌خواهند در فید اینستاگرام خود ببینند علامت‌گذاری کنند.

اگر کاربر اینستاگرام نمی‌خواهد آن پست پیشنهادی در فید اینستاگرامش نمایش داده شود، تنها کاری که باید انجام دهد این است که “Don’t Show For This Hashtag” را انتخاب کند که پست اینستاگرام یا هشتگ اینستاگرام را به عنوان جالب یا نامربوط علامت‌گذاری می‌کند.

هشتگ های خود را جذاب نگه دارید

آخرین توصیه این است که برای‌ موفقیت بازاریابی اینستاگرام با هشتگ باید تنوع را به هشتگ های پست های اینستاگرام خود اضافه کنید.

اگرچه یافتن هشتگ های جدید برای هر پست اینستاگرام خسته کننده به نظر می رسد، اما مانع از علامت گذاری الگوریتم اینستاگرام به پست ها یا هشتگ های محبوب شما به عنوان اسپم می شود.

برندها می‌توانند از برخی از هشتگ های یکسان در هر پست اینستاگرام استفاده کنند، اما دقیقاً همان فهرست هشتگ های محبوب را در هر پست اینستاگرام یا استوری اینستاگرام کپی و جایگذاری نکنید.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

83 − = 73

دکمه بازگشت به بالا
بستن