اخبار

ایلان ماسک هکر معروف جورج هاتز را برای اصلاح جستجوی توییتر استخدام می‌کند

ایلان ماسک، مدیر عامل توییتر، با کمک گرفتن از هکر پرکار و منتقد قدیمی جورج هاتز، هدف خود را بهبود و اصلاح جستجوی توییتر قرار داده است. جستجوی توییتر در حال تغییر است زیرا ایلان ماسک، مدیر عامل اجرایی، جورج هاتز هکر و منتقد را مورد بررسی قرار می‌دهد تا این ویژگی مفیدتر شود.

در طول یک دوره 12 هفته‌ای کارآموزی، Hotz قول می‌دهد که جستجوی توییتر را اصلاح کند و ویژگی‌های کاملاً جدیدی مانند امکان جستجو در توییت‌های پسندیده را معرفی کند. Hotz به عنوان اولین کسی که آیفون را جیلبریک کرد، با آوردن قابلیت های جدید به پلتفرم های موجود غریبه نیست.

با این حال، آنچه در مورد پیوستن هاتز به توییتر قابل توجه است، انتقاد قبلی او از ماسک، امتناع از کار برای ماسک در تسلا است و ادعا می‌کند که می‌تواند سیستم خودروی خودران بهتری را توسعه دهد.

به نظر می‌رسد که این دو به دلیل علاقه متقابل به ایجاد یک موتور جستجوی بهتر توییتر، اختلافات خود را کنار می‌گذارند. اکنون، Hotz در حال مستندسازی سفر پیاده‌سازی ویژگی‌های درخواستی طولانی است که در سایر موتورهای جستجو رایج است.

هاتز همچنین اشاره کرد که ویژگی جستجوی پیشرفته توییتر باید سریع‌تر ارائه شود، اگرچه او مسئول به‌روزرسانی‌های رابط کاربری نیست.

منبع: searchenginejournal.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

94 − 86 =

دکمه بازگشت به بالا
بستن