اخبار

Google Ads ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی را برای حداکثر عملکرد ارائه می‌کند

گوگل قابلیت مولد هوش مصنوعی را در Performance Max راه‌اندازی می‌کند تا به بازاریابان کمک کند به راحتی تبلیغات متنی و تصویری سفارشی‌سازی شده را ایجاد کنند.

  • گوگل در حال اضافه کردن ویژگی های مولد هوش مصنوعی به پلتفرم تبلیغاتی Performance Max خود است.
  • قابلیت های جدید به بازاریابان کمک می کند تا به سرعت متن و تصاویر را برای تبلیغات ایجاد و سفارشی کنند.
  • گوگل قصد دارد ایجاد تبلیغات را آسان‌تر کند و در عین حال استفاده مسئولانه از هوش مصنوعی را تضمین کند.

گوگل قابلیت های جدید هوش مصنوعی مولد را در محصول تبلیغاتی Performance Max خود راه اندازی کرده است. ویژگی‌های مولد هوش مصنوعی که در حال حاضر به صورت بتا برای همه تبلیغ‌کنندگان ایالات متحده ارائه می‌شوند، به شما امکان می‌دهند با استفاده از هوش مصنوعی، دارایی‌های متن و تصویر جدید را برای کمپین‌های خود ایجاد و مقیاس‌بندی کنید.

Performance Max که برای اولین بار در سال 2021 معرفی شد، راه حل مبتنی بر هوش مصنوعی گوگل است که جستجو، یوتیوب، نمایشگر و سایر موجودی گوگل را در بر می گیرد. این پلتفرم داده های عملکرد را برای بهینه سازی تبلیغات تجزیه و تحلیل می کند و اکنون از هوش مصنوعی مولد برای کمک استفاده می کند.

همانطور که در یک پست وبلاگ اخیر توسط مدیر محصول گروه Pallavi Naresh توضیح داده شد، ویژگی های جدید به بازاریابان کمک می کند تا به سرعت دارایی های با کیفیت بالا و شخصی سازی شده را برای دسترسی به مشتریان در قالب های Google ایجاد کنند.

پس از درخواست، هوش مصنوعی تصاویر و متن منحصر به فردی را متناسب با هر کسب و کار ایجاد می کند. Google بیان می‌کند که تبلیغ‌کنندگان همیشه می‌توانند هر دارایی ایجاد شده را قبل از انتشار بررسی و ویرایش کنند. علاوه بر تولید دارایی، این پلتفرم قابلیت‌های ویرایش تصویر مبتنی بر هوش مصنوعی را برای افزایش خلاقیت‌های جدید و موجود فراهم می‌کند.

تبلیغ‌کنندگان با دارایی‌های موجود می‌توانند از ویژگی‌ها برای ایده‌پردازی آسان تغییرات استفاده کنند، در حالی که کسانی که از ابتدا شروع می‌کنند می‌توانند از هوش مصنوعی برای ایجاد مفاهیم اولیه استفاده کنند. تمام تصاویر تولید شده به‌طور قابل مشاهده واترمارک می‌شوند.

بتای هوش مصنوعی مولد در حال حاضر محدود به ایالات متحده است اما انتظار می رود تا قبل از پایان سال 2023 به طور گسترده تری عرضه شود.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 5 = 3

دکمه بازگشت به بالا
بستن