اخبار

به‌ روزرسانی هسته گوگل در نوامبر 2023 منتشر خواهد شد

به‌ روزرسانی هسته گوگل نوامبر 2023 به زودی آغاز می شود که دومین تغییر عمده در الگوریتم جستجوی آن در چند ماه اخیر است.

  • گوگل عرضه به روز رسانی اصلی نوامبر 2023 را آغاز کرده است.
  • این دومین به روز رسانی بزرگ در چند ماه اخیر است. یک اتفاق نادر
  • اگر سایت شما تحت تاثیر به‌ روزرسانی هسته گوگل قرار گرفته است، راهنمای به‌روزرسانی اصلی Google را برای نکاتی مرور کنید.

این شرکت امروز اعلام کرد که گوگل به روز رسانی اصلی نوامبر 2023 خود را منتشر کرده است. به‌ روزرسانی هسته گوگل در حال انتشار است و انتظار می رود طی چند هفته آینده به طور کامل اجرا شود.

به‌روزرسانی‌های اصلی، تنظیمات دوره‌ای برای الگوریتم‌هایی هستند که نتایج جستجوی Google را تقویت می‌کنند. آنها برای بهبود ارتباط و کیفیت صفحات وب نشان داده شده برای جستجوهای جستجو طراحی شده اند.

این آخرین به‌روزرسانی اصلی پس از به‌روزرسانی اصلی اکتبر ۲۰۲۳ گوگل که ماه گذشته منتشر شد، ارائه می‌شود. در حالی که به‌روزرسانی‌های اصلی معمولاً هر یک تا دو ماه یکبار اتفاق می‌افتد، به ندرت پیش می‌آید که دو به‌روزرسانی اصلی اینقدر نزدیک به هم منتشر شوند.

Google خاطرنشان می کند که اگر تغییرات قابل توجهی در عملکرد سایت خود در مورد نسخه های به روز رسانی اصلی مشاهده کردید، می توانید سوالات خود را در انجمن های انجمن جستجوی مرکزی Google پست کنید. به‌روزرسانی اصلی نوامبر 2023 دومین تغییر عمده الگوریتم را در چند ماه اخیر نشان می‌دهد.

این چهارمین به‌روزرسانی هسته‌ای است که گوگل در سال 2023 ارائه کرده است. به‌روزرسانی‌های قبلی در ماه‌های مارس، آگوست و اکتبر منتشر شد که هر کدام شامل عرضه چند هفته‌ای بود.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 78 = 87

دکمه بازگشت به بالا
بستن