اخبار

گوگل تبلیغات جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی را معرفی می‌کند

گوگل اخیرا ابزار جدیدی را برای بهبود عملکرد تبلیغات  جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی (AI) اعلام کرده است. برای اینکه کسب و کارها با مخاطبان مورد نظر خود ارتباط برقرار کنند، نظارت بر روند تغییر در جستجو و رفتار مصرف کننده بسیار مهم است.

برای کمک به بازاریابان در دستیابی به نتایج بیشتر با کمپین‌های جستجو، Google Ads تغییرات زیادی را برای ارتقای خلاقیت بیشتر و عملکرد بهتر ایجاد می‌کند و یکی از این امکانات، جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی است.

قابلیت  جستجوی مبتنی بر هوش مصنوعی

یکی از ابزارهای جدید در Google Ads ایجاد خودکار دارایی های تبلیغاتی با استفاده از هوش مصنوعی گوگل است. گوگل تلاش می‌کند اطمینان حاصل کند که بهترین تبلیغ در زمان مناسب به فرد مناسب ارائه می‌شود، که می‌تواند با طیف گسترده ای از دارایی های خلاقانه مرتبط به دست آید. با این حال، ایجاد سرفصل ها و توضیحات اضافی می تواند چالش برانگیز باشد.

برای مقابله با این مشکل، گوگل دارایی های ایجاد شده به صورت خودکار را در رویداد Google Marketing Live در سال گذشته معرفی کرد. این ویژگی به تبلیغات جستجوی واکنش‌گرا اجازه می‌دهد تا مناسب‌ترین ترکیب‌های دارایی را نشان دهد، که شامل دارایی‌های جدید تولید شده بر اساس زمینه منحصر به فرد آگهی، مانند صفحه فرود است.

اکنون، دارایی‌های ایجاد شده به‌طور خودکار به زبان انگلیسی در دسترس همه تبلیغ‌کنندگان به‌عنوان نسخه بتای باز است. پذیرندگان اولیه شاهد افزایش 2 درصدی در تبدیل با هزینه قابل مقایسه به ازای هر تبدیل در میان گروه های تبلیغاتی با تبلیغات جستجوی پاسخگو هستند.

علاوه بر این، این به روز رسانی شامل تغییرات زیر است:

  • Ad Strength دارایی‌های ایجاد شده و موجود به‌طور خودکار هنگام تعیین رتبه‌بندی را در نظر می‌گیرد.
  • دارایی‌های ایجاد شده به‌طور خودکار از ورودی‌های ارائه‌شده، مانند کلمات کلیدی، برای سفارشی‌سازی سرفصل‌ها و بهبود ارتباط آن‌ها با جستار استفاده می‌کنند.
  • هر دارایی ایجاد شده به صورت خودکار که ترجیح می دهید در تبلیغات خود لحاظ نشود، قابل حذف است.

هدف جذب مشتری جدید

گوگل یک هدف جدید جذب مشتری را برای کمپین های جستجو در سطح جهانی ارائه کرده است. این ویژگی به بازاریابان این امکان را می‌دهد تا با استفاده از پیشنهاد قیمت هوشمند و داده‌های شخص اول، به راحتی یک خط لوله ثابت از مشتریان جدید ایجاد کنند.

با ترکیب این هدف جدید جذب مشتری با استراتژی‌های پیشنهادی مانند به حداکثر رساندن ارزش تبدیل با ROAS هدف، بازاریابان می‌توانند مشتریان جدیدی را که برای کسب و کارشان ارزشمندتر هستند، اولویت‌بندی کرده و کشف کنند.

هدف جدید جذب مشتری دارای دو حالت زیر است:

  • ارزش مشتری جدید: برای مشتریان جدید بیشتر از مشتریان فعلی پیشنهاد دهید.
  • فقط مشتریان جدید: فقط برای مشتریان جدید پیشنهاد دهید.
امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

9 + = 10

دکمه بازگشت به بالا
بستن