اخبار

گوگل دریافت محصولات در برگه خرید را آسان‌تر می‌کند

Google در حال به روز رسانی کنسول جستجو با قابلیتی است که فهرست کردن محصولات را در برگه خرید جستجوی Google ساده می‌کند. برای خواندن جزییات خبر آسان شدن روند دریافت محصولات در برگه خرید توسط گوگل در ادامه با ما همراه باشید.

آسان شدن دریافت محصولات در برگه خرید

گوگل برای فروشگاه‌های تجارت الکترونیک قابلیتی را ارائه می‌کند تا محصولات خود را در برگه خرید در نتایج جستجو به نمایش بگذارند. به‌روزرسانی Google Search Console فهرست کردن محصولات را در برگه خرید بدون ارسال فید محصول یا تأیید مجدد وب‌سایت شما ممکن می‌سازد.

اکنون، می‌توانید با استفاده از کنسول جستجو، محصولات فهرست شده را با چند کلیک دریافت کنید. در اینجا نحوه انجام آن آمده است.

فهرست کردن محصولات در برگه خرید از طریق کنسول جستجوی گوگل

گوگل در حال ارائه یک ویژگی جدید در کنسول جستجو برای وب سایت هایی است که از داده های ساخت یافته محصول استفاده می‌کنند.

یک مورد جدید پیمایش در کنسول جستجو با عنوان فهرست‌های برگه خرید، شما را به ویژگی متصل می‌کند که در آن می‌توانید حساب Merchant Center را متصل کنید.

فهرست کردن محصولات در برگه خرید
فهرست کردن محصولات در برگه خرید از طریق کنسول جستجوی گوگل

اگر حساب Merchant Center ندارید، از شما خواسته می‌شود تا با استفاده از فرآیند ثبت‌نام ساده، حسابی برای  دریافت محصولات در برگه خرید ایجاد کنید.

پس از اتصال حساب Merchant Center خود به کنسول جستجو، تنها کاری که باید انجام دهید این است که داده های ساختار یافته خود را به روز نگه دارید تا محصولات به سرعت فهرست شوند.

راهنمای به روز شده در مورد داده های ساختاری محصول

در مورد داده‌های ساختاری محصول، ارزش این را دارد که راهنمای به‌روزرسانی‌شده‌ای که گوگل در ژوئیه گذشته منتشر کرد، مرور کنیم.

اگر چندین گونه از یک محصول را می‌فروشید و هر کدام یک صفحه وب اختصاصی دارند، توصیه می‌شود از داده های ساختاری منحصر به فرد برای همه موارد استفاده کنید.

پیش از این، گوگل مشخص نکرده بود که آیا انواع محصولات از داشتن داده های ساختاری منحصر به فرد سود می‌برند یا خیر. اکنون می‌دانیم که حداقل در مورد داده های ساختار یافته، یک مزیت وجود دارد.

منبع: searchenginejournal.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

80 + = 85

دکمه بازگشت به بالا
بستن