بازاریابی

چگونه تبلیغات دیجیتال می تواند از برنامه بازاریابی موبایلی شما پشتیبانی کند؟

بازاریابی موبایلی خود را با تبلیغات دیجیتال تقویت کنید. یاد بگیرید که چگونه برای یک رویکرد برنده، استراتژی و سنجش موفقیت را اندازه گیری کنید. برای موفقیت آماده اید؟ برای پیگیری سریع برنامه بازاریابی تلفن همراه خود آماده هستید؟ اگر هنر

اهمیت بازاریابی موبایلی

در سال 2021، اینترنت  7.1 میلیارد  کاربر تلفن همراه در سراسر جهان داشت – پیش‌بینی می‌شود تا سال 2025 به 7.5 میلیارد کاربر برسد. از آنجایی که مردم به طور فزاینده ای برای کار، سرگرمی و خرید به دستگاه های تلفن همراه روی می آورند، مشاغل فرصتی باورنکردنی برای استفاده از این رویدادهای آنلاین طبیعی برای تبلیغات بالقوه دارند.  به عبارت دیگر، اگر از تبلیغات موبایلی استفاده نکرده اید، اکنون وقت آن است که از این فرصت هیجان انگیز برای گسترش تلاش های بازاریابی خود استفاده کنید. بنابراین، تیم بازاریابی داخلی یا آژانس شما که می‌خواهید با آن همکاری کنید، باید استراتژی‌های بازاریابی موبایلی موثری را اجرا کند.

چرا برای  تبلیغات دیجیتال به یک وب سایت موبایل نیاز دارید؟

وب سایت موبایل جایی است که همه چیز از آنجا شروع می شود. اگر می خواهید، آن را «مرکز» بازاریابی تلفن همراه خود در نظر بگیرید. به عنوان سنگ بنای کمپین های بازاریابی تلفن همراه شما، وب سایت تلفن همراه شما مانند یک لنگر عمل می کند و به قیف های شما ستون فقراتی برای ایستادن می دهد.

شروع یک کمپین تبلیغاتی با آهنربای سرب؟ وب سایت شما می تواند میزبان یک صفحه فرود متصل باشد که به شما در جمع آوری گزینه های بازاریابی ایمیلی کمک می کند. برای کمک به فروش آخرین خط تولید خود، تبلیغات PPC موبایل را اجرا می کنید؟

وب سایت تلفن همراه شما می تواند میزبان جریان تسویه حساب سریع باشد تا به خریداران علاقه مند در خرید محصولات تبلیغ شده در چند ثانیه کمک کند. پیکربندی یک وب‌سایت تلفن همراه به کاربران تلفن همراه این امکان را می‌دهد تا آن را به وضوح مشاهده کنند و در هر تلفن هوشمند، تبلت یا لپ‌تاپ به راحتی در آن حرکت کنند.

مطمئن شوید که وب سایت موبایل شما کاربر پسند است

بسیار مهم است که وب سایت تلفن همراه شما کاربر پسند باشد و زمانی که کاربر تلفن همراه در هر دستگاهی به آن دسترسی پیدا می کند، بسیار شهودی به نظر برسد. به عبارت دیگر،  مخاطبان هدف شما  هنگام استفاده از سایت تلفن همراه شما انتظار تجربه ای مرتبط و بدون اصطکاک را دارند. یک راه آسان برای کمک به بازدیدکنندگان احساس راحتی؟ از یک سازنده ارائه ویدیویی برای ضبط یک ویدیوی توضیحی کوتاه استفاده کنید و آنها را در مورد کارهایی که کسب و کار شما انجام می دهد و اینکه چگونه می تواند به آنها در حل مشکلاتشان کمک کند راهنمایی کند.

به عنوان مثال، اگر شما یک مربی شغلی هستید، می توانید با یک مقدمه سریع شروع کنید، سپس به اشتراک بگذارید که چرا وارد این کسب و کار شده اید، که در کمک به آن تخصص دارید (یعنی حرفه ای های سطح متوسط)، و اینکه آنها چه چیزی می توانند انتظار داشته باشند که از آن خارج شوند. با (به عنوان مثال، وضوح شغلی و استراتژی جستجوی شغل).

چگونه می توان مخاطبان خود را به طور موثر با  تبلیغات دیجیتال هدف قرار داد؟

استراتژی‌های ارگانیک مانند محتوا و بازاریابی رسانه‌های اجتماعی راه‌های عالی برای ایجاد  روابط بلندمدت با مشتریان بالقوه هستند . اما زمانی که به دنبال فروش سریع هستید، نمی توانید قدرت تبلیغات موبایلی را نادیده بگیری و اینجاست که ایجاد کپی آگهی قانع کننده و بهینه سازی تبلیغات نمایشی شما برای دستگاه های تلفن همراه بسیار مهم است.

به گفته گوگل، اگر می‌خواهید با کاربران گوشی‌های هوشمند ارتباط برقرار کنید، متن آگهی شما باید نشان دهد که چرا کاربر به دنبال آن چیزی است، ارزشمندترین چیز را در مورد کسب و کار خود بیابید و تبلیغات خود را بر اساس این بینش ایجاد کنید. هنگام ساخت آگهی خود، تیترها و توضیحات متعددی را وارد خواهید کرد (شامل کلمات کلیدی بر اساس هدف جستجوی مخاطبانتان). هرچه عنوان و توضیحات بیشتری وارد کنید، Google Ads فرصت های بیشتری برای ارائه تبلیغاتی دارد که دقیقاً با عبارت های جستجوی بازار هدف شما مطابقت دارد. به گفته گوگل، این می تواند به بهبود عملکرد تبلیغات شما کمک کند.

از بازاریابی پیامکی برای ارتباط با مشتریان استفاده کنید

هنگامی که اطلاعات تماس مشتری خود را دریافت کردید، برنامه ریزی کنید که به طور مداوم از طریق پیامک با آنها پیگیری کنید. اگر هنوز در حال شناختن مشتریان خود هستید، استفاده از پیامک برای ارسال نظرسنجی ها، نظرسنجی ها و  پرسشنامه های بازخورد  راهی عالی برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد نیازها و انتظارات آنهاست.

هنگامی که مشتریان خود را به خوبی درک کردید، آنها را تقسیم بندی کنید و پیام های مرتبط را برای هر گروه برنامه ریزی کنید. در اینجا چند نمونه از متن هایی وجود دارد که می توانید برای  تشویق فروش  و ادامه ایجاد روابط با مشتریان خود ارسال کنید:

  • اطلاعیه های فروش – BOGO ها، معاملات لحظه آخری و کدهای کوپن
  • تشخیص رویداد و تعطیلات
  • به روز رسانی های ردیابی امتیاز
  • اطلاعیه های شرکت
  • اطلاعیه های هدایا

از شبکه های اجتماعی در موبایل استفاده کنید

کانال‌های رسانه‌های اجتماعی چندین روش خلاقانه برای استفاده از تبلیغات موبایلی برای جلب توجه مخاطبان هدف خود منتشر کرده‌اند. به عنوان مثال، می توانید تبلیغاتی ایجاد کنید که روی چت های اینستاگرام در Ads Manager کلیک کنید.  این تبلیغات در فیدها یا استوری‌های اینستاگرام ظاهر می‌شوند و به کاربران این امکان را می‌دهند که پس از کلیک بر روی تبلیغ شما یا انجام یک عمل، یک رشته پیام با کسب‌وکار شما شروع کنند.

به عنوان یک بازاریاب باید بدانید که چگونه تبلیغات دیجیتال می تواند از طرح بازاریابی تلفن همراه شما پشتیبانی کند. قدم بعدی شما چیست؟ با تیم بازاریابی خود ملاقات کنید تا یک استراتژی تلفن همراه را عملی کنید. همچنین باید سیستمی برای ردیابی و سنجش موفقیت کمپین های تبلیغاتی تلفن همراه خود ایجاد کنید تا بتوانید در صورت نیاز دوره را تصحیح کنید.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

86 − = 80

دکمه بازگشت به بالا
بستن