اخبار

گوگل پسوند دامنه جدیدی را برای URL های منحصر به فردتر راه اندازی می کند

گوگل نوع جدیدی از  پسوند دامنه را معرفی کرده است که می تواند راه دیگری برای ایجاد علاقه و ترافیک بیشتر برای برخی برندها باشد. پسوند دامنه جدید .ing است که به شما امکان می دهد URL های مختلف الهام گرفته از قید را برای کسب و کار خود بسازید.

همانطور که گوگل درباره این پسوند دامنه توضیح داده است:

این دامنه سطح بالا برای هر چیزی که به آن علاقه دارید آماده است، خواه ایجاد یک وب سایت سرگرم کننده، ارائه یک هدف خوب یا طراحی چیزی زیبا یا ویرایش یک سند موجود باشد.

جالب است که ببینیم گوگل همچنان در حال آزمایش با این دامنه‌های منحصربه‌فرد است، زیرا در اوایل سال جاری، به عنوان بخشی از تلاش‌های گسترده‌تر خود برای کاهش هزینه، دامنه‌های Google را به Squarespace فروخت. به نظر می رسید که گوگل احتمالاً به اندازه کافی با URL های جدید سروکار داشته است.

هیچ مدرک قطعی وجود ندارد که نشان دهد نام‌های URL سفارشی مانند این ترافیک بیشتری را هدایت می‌کنند، در حالی که از برخی جهات می‌توانند منفی باشند، زیرا اکثر مردم بیشتر به .com معمولی و موارد مشابه عادت کرده‌اند و بنابراین احتمال کمتری دارد که وارد آن شوند.

اما شاید، به عنوان آزمایشی برای یک محصول جدید، یا عنصری که می خواهید تمرکز بیشتری روی آن داشته باشید، ارزش امتحان کردن را داشته باشند.

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

77 + = 79

دکمه بازگشت به بالا
بستن