اخبار

تبلیغات چند قالبی جدید برای کمپین های ویدئوی گوگل ادز

تبلیغات چند قالبی جدید برای کمپین های ویدئوی گوگل ادز به تبلیغ‌کنندگان دسترسی گسترده‌تری را در YouTube با تبلیغات درون جریانی، درون‌فید و Shorts ارائه می‌دهد.

تبلیغات ویدیویی گوگل ادز
تبلیغات ویدیویی گوگل ادز

گزینه‌های چند قالبی جدید کمپین های ویدئوی گوگل ادز به تبلیغ‌کنندگان این امکان را می‌دهد که تبلیغات درون‌فید و Shorts را به کمپین‌های دسترسی ویدیویی (VRC) اضافه کنند.

VRC در بهینه سازی کمپین ها برای رسیدن به حداکثر تعداد بینندگان منحصر به فرد با توجه به بودجه و مجموعه ای از معیارهای هدف گذاری به کار می رود.

با جدیدترین به‌روزرسانی برای تبلیغات ویدیویی گوگل ادز VRC به بازاریابان این امکان را می‌دهد تا از بین تبلیغات درون جریانی بامپر، تبلیغات درون‌فید و تبلیغات Shorts را برای به حداکثر رساندن تعامل با مخاطب، انتخاب کنند.

علاوه بر این، راه‌اندازی یک کمپین چند قالبی فرآیند تبلیغات ویدیویی گوگل ادز را ساده‌تر می‌کند و از نیاز به کمپین‌های متعدد، که هرکدام دارای قالب‌های تبلیغاتی متفاوتی هستند، جلوگیری می‌کند.

به‌طور خلاصه، به‌روزرسانی‌های Google Ads برای کمپین‌های دسترسی به ویدیو منعکس‌کننده روش‌های در حال تغییر افراد در تعامل با محتوای YouTube است در نتیجه گوگل روش های جدید و کارآمد برای دستیابی به اهداف بازاریابی به برندها ارائه می‌دهند.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

28 + = 29

دکمه بازگشت به بالا
بستن