هوش مصنوعی

4 راه برای انسانی کردن محتوای هوش مصنوعی

انسانی کردن محتوای هوش مصنوعی (AI) برای تقویت اعتماد، تعامل و فهم بین کاربران ضروری است. در حالی که سیستم‌های تولید محتوای هوش مصنوعی اغلب غیرشخصی تلقی می‌شوند، ترکیب عناصر انسانی در محتوای هوش مصنوعی می‌تواند شکاف بین فناوری و تجربه انسانی را پر کند و تعاملات را مرتبط‌تر و معنادار تر کند. چگونه می توانید محتوای هوش مصنوعی را انسانی کنید؟

اهمیت انسانی کردن محتوای هوش مصنوعی

اهمیت انسانی کردن محتوای هوش مصنوعی را نمی توان نادیده گرفت. همانطور که هوش مصنوعی به طور فزاینده ای در جنبه های مختلف زندگی روزمره ادغام می شود، اطمینان از اینکه این تعاملات انسان محور هستند، برای تقویت اعتماد، همدلی و جامعیت بسیار مهم است.

یکی از دلایل اصلی انسانی کردن محتوای هوش مصنوعی، افزایش تعامل و رضایت کاربر است. با گنجاندن ویژگی‌های انسان‌مانند مانند همدلی، شوخ طبعی و شخصیت در تجربیات مبتنی بر هوش مصنوعی، توسعه‌دهندگان می‌توانند تعاملات مرتبط‌تر و لذت‌بخش‌تری را برای کاربران ایجاد کنند. هنگامی که سیستم‌های هوش مصنوعی با همدلی و درک به کاربران پاسخ می‌دهند، می‌تواند منجر به احساس ارتباط و ارتباط قوی‌تر شود و در نهایت تجربه کلی کاربر را بهبود بخشد.

انسانی کردن محتوا AI برای ایجاد تجربیات جذاب، قابل اعتماد، فراگیر و عادلانه ضروری است. همانطور که هوش مصنوعی همچنان نقش مهمی را در زندگی ما ایفا می کند، انسانی کردن محتوای هوش مصنوعی کلید تحقق پتانسیل کامل آن به عنوان نیرویی برای تغییرات مثبت در جامعه خواهد بود.

راه های انسانی کردن محتوای هوش مصنوعی

یکی از راه‌های انسانی کردن محتوای هوش مصنوعی، تزریق همدلی و هوش هیجانی به آن است. رویکرد دیگر برای انسانی کردن محتوای هوش مصنوعی از طریق داستان سرایی و تجربیات مبتنی بر روایت است. با قاب‌بندی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در داستان‌ها یا سناریوهای جذاب، کاربران می‌توانند بهتر اطلاعات را زمینه‌ای کنند و با پیام اصلی در سطح احساسی ارتباط برقرار کنند.

علاوه بر این، انسانی کردن محتوا AI مستلزم شفافیت و وضوح در ارتباطات است. سیستم‌های هوش مصنوعی باید قابلیت‌ها، محدودیت‌ها و فرآیندهای تصمیم‌گیری خود را به وضوح به کاربران منتقل کنند و به آن‌ها قدرت دهند تا انتخاب‌های آگاهانه داشته باشند و به فناوری اعتماد کنند. در ادامه 6 راه برای انسانی کردن محتوای هوش مصنوعی را مرور می کنیم:

1. به جای حجم جستجو، روی محتوایی تمرکز کنید که از سفر کاربر پشتیبانی می کند

قبل از اینکه هوش مصنوعی مولد اقتصاد بازاریابی محتوا را با ارزان و آسان ساختن تولید محتوا برای همه تغییر دهد، هوشمندانه ترین رویکرد برای بازاریابی محتوا برای برندها، تولید محتوا در مقیاس بود. برندها در مورد هر کلمه کلیدی که حتی از راه دور به محصول آنها مرتبط بود می نویسند. اکنون که هر کسی می تواند این کار را انجام دهد، ما به یک استراتژی جدید نیاز داریم.

2. از گفتگوهای تیم فروش و پشتیبانی در تحقیقات مخاطبان خود استفاده کنید

درک مخاطبان به شما کمک می کند محتوایی ایجاد کنید که به شما امکان می دهد با آنها ارتباط عمیق تری برقرار کنید. شرکت شما احتمالاً اطلاعات زیادی در مورد نحوه تعامل کاربران شما با محصولات خود دارد که می توانید به عنوان بخشی از تحقیقات مخاطبان خود از آنها استفاده کنید.

3. کارمندان خود را به عنوان اینفلوئنسر معرفی کنید

مزیت بزرگ دیگر کار با کارشناسان داخلی برای ایجاد محتوا این است که آنها می توانند محتوا را در شبکه های اجتماعی خود خود به اشتراک بگذارند.

  • به کارشناسان داخلی خود کمک کنید تا محتوای خود را با پیشنهاد نوشتن یک رشته X (توئیتر) یا پست لینکدین که می توانند آن را ویرایش و در نمایه های اجتماعی خود منتشر کنند، توزیع کنند.
  • در اینجا نیز از هوش مصنوعی مولد استفاده کنید تا به شما کمک کند مقاله‌های طولانی را به خلاصه‌های جذاب تبدیل کنید که باعث می‌شود شما بیشتر بخواهید و مخاطبان را وادار به کلیک کردن کند.
  • دستورالعمل‌های واضحی را در مورد اینکه چه چیزی برای اشتراک‌گذاری مناسب است و چه چیزی مناسب نیست، با تأکید بر زبان فراگیر و محافظت از اطلاعات مشتری، ایجاد کنید.
  • از تجزیه و تحلیل رسانه های اجتماعی برای نظارت بر دسترسی و تأثیر محتوای به اشتراک گذاشته شده استفاده کنید. این داده‌ها می‌توانند به شما در درک نوع محتوایی که بیشترین ارتباط را با مخاطبانتان دارد و استراتژی خود را اصلاح کنید، کمک کند.

4. داستان سرایی

رویکرد دیگر برای انسانی کردن محتوا AI از طریق داستان سرایی و تجربیات مبتنی بر روایت است. با قاب‌بندی محتوای تولید شده توسط هوش مصنوعی در داستان‌ها یا سناریوهای جذاب، کاربران می‌توانند بهتر اطلاعات را زمینه‌ای کنند و با پیام اصلی در سطح احساسی ارتباط برقرار کنند. چه از طریق روایت‌های تعاملی، چه دستیاران مجازی با داستان‌های پس‌زمینه، یا شخصیت‌های تولیدشده توسط هوش مصنوعی با شخصیت‌های متمایز، داستان‌سرایی می‌تواند تجربه کاربر را غنی‌تر کند و محتوای هوش مصنوعی را جذاب‌تر و به یاد ماندنی‌تر کند.

حضور روزافزون هوش مصنوعی باعث تشدید شک و تردید در میان کاربران نسبت به محتوایی می شود که عنصر انسانی را از دست می دهد. برندها باید اصالت را در اولویت قرار دهند، استراتژی‌ها را در حول کاربران متمرکز کنند و از دیدگاه‌ها و تجربیات غنی و منحصر به فرد افراد واقعی استفاده کنند.

 

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

− 3 = 3

دکمه بازگشت به بالا
بستن