سئو

5 راه برای بهبود چشمگیر بازگشت سرمایه سئو

یکی از راه‌های ادامه‌ دادن، به خصوص اگر یک متخصص سئو هستید که در تجارت الکترونیک کار می‌کنید، کشف و اولویت‌بندی فرصت‌های تجاری است. آیا نمی دانید کدام اولویت های قدرتمند را باید اول انجام دهید؟ کلید به طرز شگفت آوری ساده است: اصول اولیه را در خط مقدم استراتژی سئو خود نگه دارید. یکی از مهم ترین اصول، بازگشت سرمایه سئو است.

  1. برای کمک به برنامه ریزی استراتژی محتوای خود، به روندهای فصلی توجه داشته باشید
  2. تلاش ها را بر اساس ارزش اولویت بندی کنید.
  3. درک هدف مخاطب برای بهینه سازی بهتر برای جستجوهای اطلاعاتی
  4. از تغییر چشم انداز SERP برای شناسایی فرصت های جدید استفاده کنید
  5. به سهم خود در برابر رقبا توجه کنید

بیایید دقیقاً نحوه انجام هر یک از این مراحل را بررسی کنیم تا بتوانید استراتژی SEO خود را ارتقا دهید.

1. روندهای فصلی کلمات کلیدی را شناسایی کنید

در زمانی که دنیای جستجو تغییرات بی‌سابقه‌ای را تجربه می‌کند، استفاده از تاکتیک‌های سئو در استراتژی خود مفید است که حس قابل پیش‌بینی را ایجاد می‌کند. یکی از تاکتیک های عالی سئو، شناسایی و برنامه ریزی برای روندهای فصلی است. بیشتر روندهای تقاضای محصول اوج و فرودهای فصلی را تجربه می‌کنند. اما آیا محتوای خود را به طور مناسب برای به حداکثر رساندن ترافیک و فروش از این الگوها زمان بندی می کنید؟

قبل از ایجاد یک برنامه محتوای جدید، ایده خوبی است که ابتدا نگاهی به روندهای جستجوی تاریخی بیندازید. تجزیه و تحلیل داده‌های جستجوی تاریخی برای محصولات کلیدی شما یک راه عالی برای پیش‌بینی اینکه آیا روندهای مشابه در آینده رخ خواهند داد یا خیر.

با دانستن اینکه استراتژی شما مبتنی بر فرضیات نیست، مطمئن خواهید بود و ممکن است متوجه شوید که زمان بندی تقاضا آنطور که انتظار دارید نیست.

چگونه می‌توان روند فصلی جستجوی کلمات کلیدی را شناسایی کرد

بهترین راه برای پذیرش موفقیت آمیز داده های روند جستجوی فصلی در استراتژی محتوای خود، پیروی از این فرآیند ساده است:

  1. طرح : از داده های روند جستجوی تاریخی برای برنامه ریزی استراتژی محتوای خود استفاده کنید.
  2. نفوذ : اطمینان حاصل کنید که تاکتیک‌هایی برای تاثیرگذاری بر مشتریان دارید، زمانی که بازار رقابتی کمتری دارد و مشتریان در مرحله تحقیقاتی سفر خریدار خود هستند.
  3. اوج : آگاه باشید که اوج شما چه زمانی است. سعی کنید در این مدت تا حد امکان در SERP ها در املاک و مستغلات ساکن شوید.
  4. تکرار : از داده‌های روند برای تشخیص اینکه آیا این روندی است که سال آینده دوباره رخ خواهد داد یا اینکه می‌توانید تمرکز خود را به دسته‌های دیگر منتقل کنید، استفاده کنید.

2. یافتن کلمات کلیدی با حجم متوسط

برای افزایش بازگشت سرمایه سئو جستجوی ارگانیک خود، محتوایی را شناسایی کنید که درست خارج از موقعیت هایی که بیشترین کلیک را برای موضوعات کلیدی دارند، باز می‌گردند. هنگامی که این محتوا را شناسایی کردید، مکانی عالی برای تمرکز تلاش و بهینه سازی بر اساس آن است.

چگونه از کلمات کلیدی با حجم متوسط ​​استفاده کنیم

  1. شناسایی: جایی که فرصت ایجاد شده است و محتوایی دارید که از قبل وجود دارد، محتوایی را پیدا و شناسایی کنید. به محتوایی که در صفحات 2 و 3 گوگل دارید نگاه کنید.
  2. اولویت بندی: روی شرایطی که بیشترین فرصت درآمدی را دارند تمرکز کنید تا تأثیر سریعی بر تعداد و اهداف عملکرد داشته باشید.
  3. بهینه سازی: هنگامی که اولویت بندی کردید که ابتدا روی کدام عبارات تمرکز کنید، هر صفحه را یکی یکی مرور کنید و بر اساس آن بهینه سازی کنید.

3. محتوای خود را برای جستجوهای اطلاعاتی بهینه کنید

بهینه سازی برای جستجوهای طولانی، کلید جذب مخاطبان شما در چندین نقطه تماس قبل از تبدیل است. یکی از بهترین مکان‌ها برای افزایش بازگشت سرمایه سئو  بررسی سوالاتی است که مخاطبان شما می‌پرسند . داشتن درک و درک خوب از هدف مخاطبان می تواند به اطلاع رسانی محتوای شما کمک کند تا با مشتری و نیازهای آنها هماهنگ باشد.

سپس، محتوای خود را بسازید و بهینه کنید تا به این سوالات پاسخ دهید و اطلاعات مورد نظر مشتری را قبل از نقطه خرید در اختیار مشتریان خود قرار دهید.

4. به حداکثر رساندن فرصت ها از کل SERP

ویژگی های SERP به شما امکان می‌دهد چندین بار در صفحه 1 ظاهر شوید و مشتریان را با محتوای مفید و جذاب جذب کنید. یکی از فرصت های جدیدی که برای به دست آوردن املاک و مستغلات اضافی در SERP ها دیده ایم، ظهور ویژگی محصولات محبوب است.

5. سهم خود را از ارزش بیابید و افزایش دهید

در سطح کلان، یک راه عالی برای شناسایی فرصت‌های تجاری اضافی برای نام تجاری شما این است که به سهم ارگانیک ارزش (SOV) خود نگاه کنید.

سهم ارزش در ابزار هوش بازار Pi سهم امتیاز ارزش ارگانیک (OVS) یک دامنه را در یک دسته خاص محاسبه می‌کند. هر موقعیت یک امتیاز کسب می‌کند، این امتیاز جمع می‌شود و سپس به یک محاسبه سهم تقسیم می‌شود. ارزیابی دسته‌ها و زیرمجموعه‌هایی که در مقابل رقبای خود عملکرد خوبی دارید، می‌تواند به تمرکز توجه شما بر روی حوزه‌هایی که احتمالاً SOV شما را افزایش می‌دهند، کمک کند.

چگونه می‌توانید از داده های سهم ارزش استفاده کنید؟

  1. از سهم داده های ارزش به عنوان معیاری برای اندازه گیری عملکرد آینده استفاده کنید
  2. دسته‌هایی را برجسته کنید که تلاش‌های شما باعث افزایش بازگشت سرمایه و آگاهی از برند می‌شود
  3. رقبای کلیدی و رقبای اصلی در یک بخش خاص را شناسایی کنید
امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

70 + = 75

دکمه بازگشت به بالا
بستن