اخبار

اینستاگرام امکان گذاشتن آهنگ روی پست‌های عکس را فراهم می‌کند

اینستاگرام گذاشتن آهنگ روی پست‌های عکس را اضافه کرده است و با این قابلیت راه دیگری برای ادغام موسیقی در تجربه IG ارائه می‌کند.

 امکان گذاشتن آهنگ روی پست‌های عکس
اینستاگرام امکان گذاشتن آهنگ روی پست‌های عکس را فراهم می‌کند

همانطور که اینستاگرام درباره گذاشتن آهنگ روی پست‌های عکس توضیح داده است:

موسیقی بخش بزرگی از بیان در اینستاگرام است و ما هیجان‌زده‌ایم که توانایی اضافه کردن موسیقی به پست‌های عکس فید را فراهم کنیم، مانند ریلز و استوری. مهم نیست که کدام فرمت برای بیان لایو شما بهتر عمل می‌کند، اکنون می‌توانید یک موسیقی متن را به لحظات عکس مورد علاقه خود اضافه کنید تا آنها را زنده کنید.

همانطور که در تصویر بالا می‌بینید، اکنون یک گزینه جدید «Add Music»را در جریان آهنگساز پست می‌بینید، جایی که می‌توانید آهنگی را جستجو کنید تا به پست عکس خود اضافه کنید. شما می‌توانید قسمتی بین 5 تا 90 ثانیه از آهنگ را برای استفاده انتخاب کنید و زمینه یا عناصر جوی اضافی را برای پست خود فراهم کنید.

آیا گذاشتن آهنگ روی پست‌های عکس پست شما را تقویت می‌کند؟

درباره این قابلیت به نظر می‌رسد که موارد استفاده خلاقانه و جالبی وجود خواهد داشت، که در میان فرآیندهای مختلف پست اینستاگرام و ابزارهایی که در حال توسعه هستند. اما همانطور که اینستاگرام اشاره می‌کند، در حال حاضر دارای آهنگ‌های موسیقی برای Reels و استوری است، بنابراین افزودن همان آهنگ‌ها برای پست‌های تصویری احتمالاً یک جهش بزرگ در توسعه نیست.

اگرچه برای استفاده از برند، در قابلیت گذاشتن آهنگ روی پست‌ تصویر اینستاگرام محدود خواهد بود. همانطور که در موسیقی‌هایی که می‌توانید در Reels و Stories استفاده کنید محدود شده‌اید، برندها فقط می‌توانند از آهنگ‌های دارای مجوز از Meta’s Sound Collection برای همراهی‌های صوتی تصویری خود استفاده کنند.

اینستاگرام طیف وسیعی از گزینه‌های موسیقی را در سال گذشته اضافه کرده است، از جمله اشتراک‌گذاری موسیقی در DM شما و جلوه‌های AR مبتنی بر موسیقی. همچنین در حال آزمایش آهنگ‌های موجود در نمایه‌های کاربران است.

منبع: socialmediatoday.com

امتیاز دهید
مشاهده بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

+ 27 = 35

دکمه بازگشت به بالا
بستن