story چیست؟

گزینه ای که اخیرا به اینستاگرام اضافه شده استوری هست که روز به روز هم به امکاناتش اضافه میشود. در زیر امکانات جالب استوری رو میتونید بخونید.
استوری اینستاگرام گزینه های متفاوتی رو به شما میده. یکی از این گزینه هانوشتن مطلب بدون آپلود هیچ تصویری هس. برای این کار به استوری برید و از گزینه های پایین گزینه آخر از چپ با عنوان type رو باز کنید و متنی رو که میخواید تایپ کنید. برای تغییر رنگ زمینه از دایره سمت چپ استفاده کنید و  فونت رو از گزینه بالا وسط میتونید تغییر بدید. در این قسمت قابلیت هایی مثل وسط چین و تغییر رنگ بک گراند و … هم وجود داره.

نوشتن متن در استوری اینستاگرامتصویر1- نوشتن متن در استوری

آخرین ابزاری که اینستاگرام در استوری معرفی کرد گزینه CHAT است. با انتخاب این گزینه برای استوری خود افراد را دعوت به گروهی درباره همان استوری میکنید. مخاطبانتان میتوانند با کلیک روی چت در یک گروه اضافه شوند. البته قبل از اون شما باید درخواست اون‌ها را بپذیرید.در خواست افراد در قسمت دایرکت‌های شما میاد. تمام افرادی که درخواست JOIN CHAT را در این استوری انتخاب کردند در گروهی در Message های اینستاگرام قرار میگیرند.

تصویر2- چت در استوریتصویر2- چت در استوری

gif

یکی از امکاناتی که در استوری اینستاگرام وجود دارد GIF ها هستند که میتوانند جلوه بصری زیبایی را به استوری شما بدهند. تعداد گیف هایی که در دسترس شما است بسیار زیاد است و با انتخاب آن در استوری تنها تعداد محدودی از آن ها نمایش داده میشود. میتوانید برای محدود کردن انتخاب هایتان عبارت مورد نظر خود را جست و جو کنید تا گیف های مربوطه را ببینید. تنها مشکلی که که در رابطه با GIF ها وجود دارد این است که برای کاربران ایرانی با فیلتر شکن قابل مشاهده و استفاده است.
برای استفاده از GIF ها در استوری پس از انتخاب عکس از بالای صفحه گزینه صورتی که گوشه برگشته دارد را انتخاب کنید و روی GIF کلیک کنید.

تصویر3- گیف در استوریتصویر3- گیف در استوری

اگر میخواهید چند عکس را در استوری کنار هم بیاورید یکی از راه‌های آن استفاده ازبرنامه‌های ادیت عکس و درست کردن کلاژ از عکس‌های مد نظرتان است، اما این کار را میتوان در خود اینستاگرام هم انجام داد. به صفحه استوری رفته و یک عکس با استفاده از دوربین در همان لحظه میگیریم یا عکسی را ازگالری انتخاب میکنیم، سپس دوباره به گالری رفته و عکس دوم را کپی میکنیم و هنگامی که به اینستاگرام برگردیم آن عکس به صورت open sticker در صفحه ظاهر شده است. حتی اگر به صورت خودکار در صفحه نبود کمی ری صفحه انگشت را نگه میداریم تا گزینه paste را ببینیم سپس میتوان عکس را paste کرد. به این صورت دو عکس روی هم قرار میگیرند که تغییر سایز یا جابجایی عکس دوم دست خودمان است. میتوان به هر تعداد که خواستید عکس‌ها را در استوری با این ترفند قرار دهید.

تصویر4- کلاژ در استوریتصویر4- کلاژ در استوری

برای دیدن آموزش های بیشتر درباره اینستاگرام کلیک کنید.

بدون دیدگاه

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *